– Yhteistyö on ollut hyvää, joskus vaativaa, mutta kaiken kaikkiaan rakentavaa ja on johtanut ratkaisuun, johon olemme erittäin tyytyväisiä, Morisbak sanoo.
Hän kertoo hyvästä yhteistyöstä, jossa molemmat osapuolet ovat päässeet haastamaan toisiaan.
– Altere on haastanut Haugaland Kraftin työprosessin ja ratkaisun suhteen, kun taas Haugaland Kraft on huolehtinut migraatioprojektin hallinnasta ja kaikkien muiden ratkaisujen turvaamisesta, joita asia koskee.
Utility Cloud on auttanut yritystä nousemaan moderniin järjestelmäarkkitehtuuriin, jossa he voivat täysin hallita asiakaspolkujaan omissa CRM- ja markkinoiden automaatioratkaisuissaan.
– Olemme saaneet jo jonkin verran voittoja joustavien prosessien muodossa, mutta suurimmat voitot näemme tulevaisuudessa, kun olemme nyt valmiita jatkuvaan parantamiseen ja jatkokehitykseen aivan eri tavalla kuin ennen, hän jatkaa.